TV2 Play

STYRK DIT BRAND MED TV 2 PLAY REKLAMER

Som certificeret TV 2 Play-bureau hjælper vi dig med at få det bedste resultat ud af din næste TV 2 Play-kampagne. Mangler du også en videograf? No problem, vi kender de rigtige.

Brøl igennem med TV 2 Play reklamer

Med TV 2 Play reklamer får dit brand lov til at brøle igennem med det budskab, I lægger inde med. TV 2 Play er den mest brugte streamingtjeneste i Danmark (målt på dækning), og med deres platform får du alle nødvendige muligheder, for at få eksponeret dine reklamer til den rette målgrupper.

I benytter jer sikkert allerede af META, E-mail marketing og mange andre salgskanaler, men benytter I jer af den bedste ROI-platform på markedet? Addressable TV er den salgskanal, der giver mest tilbage af ens annoncebudget (målt på ROI). Ved at sætte de rette kampagner op, med hjælp fra en certificeret TV 2 Play-annoncør, vil dit brand kunne forvente 5-9 gange større afkast end ved en META-kampagne.

Certificeret TV 2 Play-bureau sikrer det bedste afkast til din virksomhed.

Når du skal prøve kræfter med addressable TV, er det vigtigt, at du har en samarbejdspartner. Vi er et certificeret TV 2 Play-bureau, der går op i kvalitet og performance. Vi vægter det gode samarbejde og sikrer altid, at vores kunder opnår det bedste afkast, når vi taler om addressable TV og TV 2-annoncering.

Hvis du ikke selv har en videograf til at filme dit content, så kender vi de bedste i branchen, som gang på gang leverer kreative videoer, der fanger opmærksomheden og målgruppen.

Ludvig Rinkovski

Certificeret TV 2 Play Annoncør

6 gode grunde til at TV 2 Play er det rigtige valg

Der er mange grunde til, hvorfor TV 2 Play annoncering er en god idé til dig, som vil nå ud til endnu flere potentielle købere eller brugere. Vi har udvalgt 6 grunde, som vi mener er værd at kigge på.

Højeste salgseffekt

Addressable TV har et salgseffekt-indeks på 247, hvilket er langt over standarden sammenlignet med META med et salgseffekt-indeks på kun 26. Salgseffekten pr. visning er 9,3 gange højere end med META (se graf ovenfor).

96% start til slut rate

I modsætning til META og TikTok er TV 2 Play-annoncer ikke skippable. Derfor kan din kampagne nå at fortælle hele budskabet og salgspitchen uden at skulle bruge unødvendige penge på skipbare annoncer.

Bedre segmentering

TV 2 Play giver dig mulighed for at gå helt ned i detaljerne. Deres segmenteringsværktøj sikrer, at lige præcis de købestærke målgrupper får netop dit budskab.

1.000.000 TV 2 Play abonnenter

Med sin store kundebase har du mulighed for at nå bredt ud. De mange brugere deler automatisk deres brugeradfærd med TV 2 Play, så dine kampagner kan ramme den bedste målgruppe ud fra abonnenternes adfærd.

Forkort beslutningsprocessen

Over 74% af TV 2 Play-visninger bliver set på en stor skærm med flere end én seer ad gangen. Det fører til refleksion og dialog, som i sidste ende resulterer i fælles enighed om at købe eller investere i produktet. Når alle er samlet og enige, er der som regel gevinst for dig som annoncør.

Øger salget på den lange bane

Over 50% af forbrugere ved inden købsbeslutningsprocessen, hvilket brand de vil købe fra. Brandkommunikation kan derfor løfte bundlinjen både på den korte og lange bane. Det medfører et langt højere og mere stabilt cashflow for dig som annoncør.

Taktisk kommunikation vs Brand­kommunikation

Der er to former for kommunikation, når man ønsker at markedsføre sin ydelse eller produkt. Den taktiske kommunikationsform og den brandbaserede. Kort sagt omhandler den taktiske kommunikation: nedslag i pris, tilbud, konkurrencer og attention videoer. Brandbaseret kommunikation er eksempelvis addressable TV, som fortæller om brandets mission, vision og værdier gennem en reklame.

Taktisk kommunikation virker godt til at skabe peak-salg med hyppige mellemrum. Dog giver taktisk kommunikation ikke vækst på den stabile salgsrate. Det vil sige, at det gennemsnitlige salg ikke øges over tid, da brandets værdi ikke forøges ved at køre tilbud, konkurrencer eller lignende. Branding kommunikation derimod øger netop bundlinjens salg over tid. Det vil sige, at man kan forvente at få et større afkast over tid. Det kommer en til gavn, når man vælger at bruge taktisk kommunikation ovenpå sit vækstende bundsalg genereret af brandkommunikationen.

Taktisk

Peak sales
Gen. salg på sigt
ROI

Branding

Peak sales
Gen. salg på sigt
ROI

Vi kan også hjælpe med...

Webshops

Nå ud til alle dem der står og mangler dit produkt via online salg!

Læs mere

Hjemme­sider

Gør det nemt og behageligt for dem der leder efter din virksomhed at finde den online.

Læs mere

CRO

Optimér konverteringen på din webshop eller din hjemmeside gennem en markedsprøvet metode.

Læs mere

SoMe

Styrk din virksomheds digitale indflydelse og konverteringer gennem målrettet SoMe-strategi og ekspertise.

Læs mere

TV2 Play

TV 2 Play er den mest brugte streamingtjeneste i Danmark (målt på dækning), og med deres platform får du alle nødvendige muligheder, for at få eksponeret dine reklamer til den rette målgrupper.

Læs mere

Få den fulde pakke

Mangler du Videografen?

I samarbejde med Albin Media har du nu mulighed for at få håndteret hele TV 2 Play setuppet under samme tag. Du får topkvalitet indenfor video content, samtidig med en opsætning af din kampagne, som udnytter hver en kroner bedst muligt.

Lad os tage en snak

Lad os tage en snak, om hvordan vi kan gøre TV2 Play til jeres nye salgs og brandingkanal.

Lad os vækste din virksomhed

Elige ApS | CVR: 44015234 | Copyright © 2024